„Jesteśmy zawsze gotowi pospieszyć z profesjonalną pomocą w potrzebie. Bezpieczeństwo pacjenta i marka szpitala są naszą dumą.”
Polityka jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie koresponduje z przyjętą strategią organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami pacjentów. Zapewniamy warunki do tego, aby polityka jakości była wdrażana oraz utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji. Jest ona skierowana na zapewnienie wysokiego poziomu usług medycznych i zawiera zobowiązanie do doskonalenia działań przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej organizacji. Stanowi ramy do określenia i przeglądu celów dotyczących jakości.
Realizowanie polityki poprawy jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie zmierza do zapewnienia świadczenia usług medycznych:
Dążąc do doskonalenia jakości świadczonych usług w Szpitalu Powiatowym w Sochaczewie opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz przystąpiono do wdrożenia standardów w oparciu o Program akredytacji szpitali.
Dyrekcja deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu, utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością. W celu spełniania kryteriów powyższej normy i wymagań akredytacyjnych szpitali zobowiązujemy się do realizacji polityki jakości w oparciu o następujące fundamenty:
Szczegółowe programy poprawy i zapewnienia jakości opracowywane są corocznie w opracowaniach odrębnych. Przyświeca im deklaracja jakości przyjęta w naszym Szpitalu:
Bezpieczeństwo pacjenta i jego zadowolenie są fundamentem działania naszego szpitala.
Wspieramy dążenia do rozwoju najcenniejszego zasobu szpitala – pracowników.
Wszyscy doskonalimy jakość naszej pracy.
W ten sposób tworzymy silną markę!